أصدقــــــــــــــــائي >< Mes Amis>< My Friends
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أصدقــــــــــــــــائي >< Mes Amis>< My Friends

شاركنـــــــــا الـــــــــرأي~*~ Partage L'opinion~*~Shared The Opinion

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ضاع حبي ضاع املي في الحياه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
dr.bsbosa

dr.bsbosa

المساهمات : 40

ضاع حبي ضاع املي في الحياه Empty
مُساهمةموضوع: ضاع حبي ضاع املي في الحياه   ضاع حبي ضاع املي في الحياه Icon_minitimeالأربعاء 09 أبريل 2008, 4:39 am

ربي اجعلني بين يديك ضاع حبي ضاع املي في الحياه تحطم قلبي دمعت عيني بحور لا يملأها الدموع ولكن الالام الام قلب تقطع بسكين تلم حده قطعته حتي نزف اخر قطره دماء ولذلك فليعلم من احببت انه لاوجود لقطره دماء لكي تجمع قلب جديد يعشق من جديد فان حبه لا يزال هو الباقي حتي ولو مر من العمر الاف السنين فاني اعشقه ولست احبه فان الحب صغر امام عشقي له انا اهواه ولكن لكم ذلك اني احببته دون ان اراه ولكن ليشهد الله اني احببته كانما اراه من كلامه العذب من شخصيته التي اتحدي احد ان يمتلكها فهو قوي قوه الاسد وضعيف ضعف الطفل ولكن هو حبيبي نعم هو حبيبي ولكن كيف احبه وهو وجد من يحبها وتحبه فحرام علي ان افكر به فليجعل الله نصيبه مع من احب فاني والله اتمني لو اضحي بعمري لكي يسعد واني والله لم ولن اكن مجروحه منه لانه ملاك لايتقنع فقد اعلمني بالحقيقه ولم يخدعني ولكني مجروحه من ضياع حب عمري الذي اذا كان اقسم اني لكنت قد وهبته عمري دون ذره ندم وفي اخر كلامي ادعو له بالتوفيق وادعوا لي بالصبر وانا والله لن احب احد غيره
SheriF
المديـــر العـــام
المديـــر العـــام
SheriF

المساهمات : 77

مزاجي: لا مزاج

مُساهمةموضوع: رد: ضاع حبي ضاع املي في الحياه   ضاع حبي ضاع املي في الحياه Icon_minitimeالأربعاء 09 أبريل 2008, 6:03 pm

موضوع: رد: خايفة احلم ضاع حبي ضاع املي في الحياه Icon_minitimeالسبت 5 أبريل 2008 - 3:18ضاع حبي ضاع املي في الحياه I_icon_quote ضاع حبي ضاع املي في الحياه I_icon_edit ضاع حبي ضاع املي في الحياه Icon_post_delete ضاع حبي ضاع املي في الحياه I_icon_ip ضاع حبي ضاع املي في الحياه Icon_report ضاع حبي ضاع املي في الحياه Icon_lock_report

الحياه ماهي غير حلم كبير نعيشه وبعدين الدنيا زي مافيها اليأس فيها الأمل وفيها الوحش والحلو والناس سوا سيا بيمروا بده وده بس الشاطر اللي يعدي من الياس للامل ومن الوحش للحلو الدنيا بايدينا بس احنا نحاول نخليها حلوه بلاش نبص بنظره واحده الياس خلي عندك تفاؤل الحياه حلوه

دى كلمات ردك فى موضوع الاخت دمعة الم

ليه باه كلمات التشاؤم واليأس دى
.
وانا معاكِ ان مفيش حياه من غير حب

بس الحب ده مش مقتصر على حد معين لان الحب له جوانب واشكال كتيره اوى
.
.
.
https://myfriends.mam9.com
dr.bsbosa

dr.bsbosa

مُساهمةموضوع: رد: ضاع حبي ضاع املي في الحياه   ضاع حبي ضاع املي في الحياه Icon_minitimeالأربعاء 09 أبريل 2008, 7:55 pm

بس في فرق بين كلامي عن التفاؤل في الحياه واني اتكلم عن الحب الحب في الحلو والوحش انا عارفه بس ده مش بايدي دي كلمات فاضت من احزاني ومشاعري المحطمه ليس الا ولكن الحب ممكن ان يقتصر علي انسان واحد لو متقدرش تعيش الحياه من غيره او تواجه اي حاجه من غيره وانا بحب بجد حب حقيقي اظن محدش مر بيه قبلي او يمكن يكون مر بس انا بحبه بحبه بس عمري ما هافكر انه ليا في يوم من الايام ده الحب المستحيل وشكرا علي المرور شريف
Eng 3AlAA
وسام المشرف المميز
وسام المشرف المميز

المساهمات : 131

مُساهمةموضوع: رد: ضاع حبي ضاع املي في الحياه   ضاع حبي ضاع املي في الحياه Icon_minitimeالخميس 10 أبريل 2008, 1:41 am

["]
اقتباس :
ربي اجعلني بين يديك ضاع حبي ضاع املي في الحياه تحطم قلبي دمعت عيني بحور لا يملأها الدموع ولكن الالام الام قلب تقطع بسكين تلم حده قطعته حتي نزف اخر قطره دماء ولذلك فليعلم من احببت انه لاوجود لقطره دماء لكي تجمع قلب جديد يعشق من جديد فان حبه لا يزال هو الباقي حتي ولو مر من العمر الاف السنين فاني اعشقه ولست احبه فان الحب صغر امام عشقي له انا اهواه ولكن لكم ذلك اني احببته دون ان اراه ولكن ليشهد الله اني احببته كانما اراه من كلامه العذب من شخصيته التي اتحدي احد ان يمتلكها فهو قوي قوه الاسد وضعيف ضعف الطفل ولكن هو حبيبي نعم هو حبيبي

لناخذ جانبا ذلك القلب المحطم وارجو ان تعذرينى أختى على كلامى

فى كلامك السابق ذكرتى أولا انكِ أحببتيه دون أن تريه أو تتكلمى معه وجها لوجه

صحيح أن الحب يمكن أن يأتى عبر وسائل غير لرؤيه ولكن أليس هناك إحتمال ولو بسيط على تغيير رأيك

اقتباس :
ولكن كيف احبه وهو وجد من يحبها وتحبه فحرام علي ان افكر به فليجعل الله نصيبه مع من احب فاني والله اتمني لو اضحي بعمري لكي يسعد واني والله لم ولن اكن مجروحه منه لانه ملاك لايتقنع فقد اعلمني بالحقيقه ولم يخدعني ولكني مجروحه من ضياع حب عمري الذي اذا كان اقسم اني لكنت قد وهبته عمري دون ذره ندم وفي اخر كلامي ادعو له بالتوفيق وادعوا لي بالصبر وانا والله لن احب احد غيره

ثانيا

هو وجد من يحبها وتحبه وصارحك بذلك

فأليس من المحتمل أن تجدى من يحبك ويبادلك نفس الشعور الذى تشعرين به وهل جربتى انتى البعد عن ذلك

الأنسان الذى تحبيه لتتاكدى من شعورك تجاهه

أنصحك ياأختى ان تتركى هذا الحب الذى مصيره الفشل فى النهايه ولا تنظرى اليه طرفة عين

وان تجعلى تفكرك كله فى بناء مستقبلك خير لكِ من التفكير فى بدايه نهايتها الفشل

واسف انا على كلامى ولكنأحاول أن أأخذ ماتشعرين به فى قلبك لأمرره على عقلك ولو للحظه بسيطه
http://mydreams.mountada.biz/
dr.bsbosa

dr.bsbosa

مُساهمةموضوع: رد: ضاع حبي ضاع املي في الحياه   ضاع حبي ضاع املي في الحياه Icon_minitimeالخميس 10 أبريل 2008, 6:32 pm

ميرسي علي المرور علاء بس انا حاولت ابعد قبل كده ومعرفتش وانا الوقتي خلاص بعدت بس مش عارفه وشكرا علي رايك
dr.bsbosa

dr.bsbosa

مُساهمةموضوع: رد: ضاع حبي ضاع املي في الحياه   ضاع حبي ضاع املي في الحياه Icon_minitimeالخميس 10 أبريل 2008, 6:33 pm

انا مش قادره امنع نفسي من حبه
Eng 3AlAA
وسام المشرف المميز
وسام المشرف المميز

المساهمات : 131

مُساهمةموضوع: رد: ضاع حبي ضاع املي في الحياه   ضاع حبي ضاع املي في الحياه Icon_minitimeالخميس 10 أبريل 2008, 7:32 pm

dr.bsbosa كتب:
انا مش قادره امنع نفسي من حبه

ده بقى يبقى عيب منك انتى

مفيش حاجه اسمها مش عارفه أمنع نفسى

فيه حاجه اسمها أنا منعت نفسى خلاص

وفيه حاجه اسمها لازم أنسى مهما كان تكلفة الامر

هتبقى فتره وهتعدى أرجو أن تتماسكى وتحاولى النسيان

واكيد هتقدرى لو عندك ثقه فى نفسك وبعض من القوه
http://mydreams.mountada.biz/

ضاع حبي ضاع املي في الحياه
صفحة 1 من اصل 1